معرفی google analytics بهترین ابزار آنالیز سئو سایت
گوگل آنالیتیکس ( google analytics ) یک ابزار آنلاین و پلتفرم است که توسط گوگل برای اندازه گیری، تجزیه و تحلیل تغییراتی که در یک وب سایت یا یک اپلیکیشن تلفن همراه اتفاق میافتد توسعه یافته است.
این برنامه که توسط میلیون ها شرکت و وب مستر د…
اهمیت داده های ساختاریافته برای فروشگاه اینترنتی
دادههای ساختاریافته عناصر بسیار مهمی در رتبه بندی یک فروشگاه آنلاین هستند، زیرا هم به درک بیشتر موتور جستجو از محتوای صفحه کمک میکنند و هم منجر به نمایش اطلاعات دقیق تر به کاربر در نتایج جستجو میشود که در اصطلاح ریچ اسنیپت (نتایج غنی) گفته میشود…
ریدایرکت 301 چیست؟ چگونه انجام می شود؟
تغییر مسیر یا ریدایرکت 301 زمانی انجام می شود که دامنه سایت یا آدرس یک صفحه وب تغییر کند و هم گوگل و هم کاربران باید از تغییر آدرس مطلع شوند. به این ترتیب بازدیدها را از دست نخواهید داد و با این روش سعی خواهید کرد موقعیت صفحه مورد نظر در نتایج گوگل…
درج رپورتاژ آگهی در سایت های معتبر
انتشار و درج رپورتاژ آگهی در سایت های مختلف و معتبر ، یک روش تبلیغات و از استراتژی های بازاریابی آنلاین است که توسط بسیاری از کسب و کارها جهت حضور و دیده شدن در فضای مجازی مورد استفاده قرار می گیرد. رپورتاژ آگهی تاثیر بسیار زیادی در افزایش بازدید…
وبمستر کیست ؟ ابزار های وب مستر چیست؟
اگر این مقاله را مطالعه می کنید احتمالا به دنبال یافتن پاسخ یکی از این دو سوال هستید. 1- وبمستر چیست؟ 2- وب مستر کیست؟ از کلمه وبمستر (webmaster) برای اشاره به دو مفهوم استفاده می کنند. یکی افرادی که توانایی مدیریت و سازماندهی محتوا ، سرور ، طرا…
12 فاکتور اصلی رتبه بندی گوگل
آیا با عوامل یا فاکتور های رتبه بندی گوگل آشنایی دارید؟ از اهمیت این فاکتورها مطلعید؟ اگر قصد دارید رتبه و بازدید بالایی از طریق موتورهای جستجو کسب کنید حتما این مقاله را با دقت مطالعه نمایید. همه وب سایت ها تلاش می کنند رتبه بهتری در گوگل کسب کنند …
روش های افزایش بازدید سایت 2021
در این مطلب روش های افزایش بازدید سایت در سال 2021 را توضیح می دهیم. ترفندهایی که منجر به افزایش طبیعی بازدید و ترافیک سایت ( نه روش های متقلبانه و به کمک کد یا ربات! ) می شوند و امکان جذب مشتری ، فروش ، کسب درآمد شما را بالاتر خواهند برد. توجه داشته باشی…